onsdag den 25. juli 2012

Dejlig skør girafgave, sommerhår, tegning og Bjørns første strandtur

I dag var vi endelig nede og hente pakken fra Line på posthuset. 
Når jeg skriver endelig, er det ikke fordi Line var længe om at sende den afsted, men fordi posten syntes at den skulle afleveres på det forkerte posthus, så den skulle lige sendes videre til det rigtige, før vi kunne få fingre i den.
Men det var bestemt ventetiden værd, for indeni var denne dejlige giraf! 
Jeg må nok indrømme at det er den skøreste giraf jeg har mødt og Bjørn skulle også lige se den an før han tog imod, men NØJ hvor er den da bare skøn, nok netop fordi den er så dejligt tosset. 


Men vi har også fået andre ting:


Et sødt kort, som også er lidt skørt faktisk, en dejlig bjørne pixibog med billeder jeg blev overrasket over at genkende. Og så har vi fået sæbebobler. De har allerede været i brug til stor fryd for både Bjørn og tre store drenge nede på legepladsen.


Tusind tak Line, for den skønne pakke! 

Så var i dag dagen hvor vi skulle have sommerhår


Både Bjørn og jeg har været under saksen, men jeg glemte at tage før billede af mig selv og så var det jo lidt ligemeget med et efter. Bjørn er også meget sødere at se på end jeg. Her har han travlt i køkkenet. 


Bjørn fik lov til at tegne i går for første gang (første gang med farver i hvert fald), så det måtte jeg jo også lige tage billeder af.


Mor hjalp også lidt til... 


Og så var vi på stranden i går for første gang i Bjørns liv. Han havde fået et nyt strandsæt sæt med både spand, vandkande og dertil hørende redskaber. Det var da lige et hit i den kæmpe store sandkasse! 
Både sand og vand blev hældt udover ham selv mange gange. 
Herhjemme gør han det samme bare med sine træklodser...
Han kom også en lille tur i vandet. Det var godt nok spændende og også lidt farligt.




3 kommentarer:

  1. Sikken sjov giraf :o) Det er sjovt at lege gemmeleg :o)
    Søde billeder af Bjørn!

    SvarSlet
    Svar
    1. Der skulle stå pakkeleg - jeg er lidt skør her til morgen :)))

      Slet
    2. Nå ja gemmeleg er da også meget sjovt : )

      Slet