lørdag den 2. juni 2012

Uro og andet


 Herhjemme sker der ikke så meget andet end jeg er syg igen... eller stadig må det nok være. Sikke meget sygdom der har været her i maj måned. Jeg håber at det begynder at se lidt pænere ud nu hvor det er blevet juni.
Juni plejer at være en dejlig måned og jeg er næsten altid ude at rejse på denne tid af året. Det kan man selvfølgelig ikke på samme måde når man har b(j)ørn, men sønnen er jo også meget dejligere end noget som helst andet, så det er helt fint.


1. juni for to år siden mødte jeg min mand for første gang og vi forlovede os sammen aften. 
2. juni flyttede jeg ind hos ham  i Ljubljana. Og 3. juni har manden fødselsdag. 
Jeg skriver ikke her hvad han får, for han kan nemlig godt finde på at læse med. 


Her er lidt billeder af noget nålefilt jeg er i gang med. 
Det går stille og roligt for man får ikke mange øjeblikke til at sidde med det med ham Bjørnen på spil. Men jeg er i gang med hele 4 uroer. 
3 med runde kugler i forskellige farver og 1 med hjerter. 
Tænkte at hvis jeg skal starte butik med nogle af de andre kreative damer herinde fra, så må jeg jo hellere få lavet nogle ting vi kan sælge. 


Jeg er ikke kommet så langt endnu, så her er nogle eksempler på hvordan uroerne kan se ud: 




Denne er den første jeg lavede og den har simpelthen været så populær over puslebordet, både hos sønnen og diverse babyer på besøg at jeg har lavet mange flere. Fx. med navne til mødregruppens unger. Jeg har desværre ingen billeder taget af disse, men laver nogle flere snart igen. 



3 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine uroer.. :)

    SvarSlet
  2. De er fine! Kan godt forstå at de er populære. Skønne farver også.
    /Liv

    SvarSlet