tirsdag den 5. juni 2012

Snak snak

Ih altså, nu havde jeg lige taget en masse billeder med min telefon mens jeg filtede, sendt dem til computeren og slettet dem på telefonen igen. Og så er er de selvfølgelig ingen steder at finde på min computer! Sådan noget er bare til at blive tosset over! 
Så her er i stedet et billede af (noget af) en dukke jeg er ved at lave. 
Jeg har en dårlig vane med at gå i gang med alt for mange projekter, så det tager nogle gange evigheder inden noget af det bliver færdigt. 



Herhjemme går det sådan at jeg endelig har fået penicillin, så nu er der da en chance for at jeg kan blive rask igen. Jeg bryder mig egentlig ikke om penicillin, men så længe det ikke er sønnen jeg skal give det til, er det til at overleve. Og så tager vi probiotika herhjemme (som jo nærmest er det modsatte), så det skal jo nok rette lidt op på den igen. For nu må det altså være nok med al den sygdom.

1 kommentar:

  1. God bedring. Håber penicillinen hjælper(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet