tirsdag den 26. juni 2012

Flere gaver til mig!



Så blev det dagen hvor jeg fik en pakke fra Karina, som jeg laver pakkeleg med. Udover en fin halskæde, har jeg simpelthen fået en pakke gør-det-selv med garn og hobbyblade. Jeg har ikke fået kigget på bladene endnu, da jeg har travlt med netop at lavet Karinas gave færdigt. 
Tænker også på om jeg måske skulle prøve at lave en af hendes skønne monstre, hvis jeg altså kan finde ud af det. Det er som om hækle og strikkeopskrifter bliver til kinesisk når jeg kigger på dem.


4 kommentarer:

  1. Ihh - det er altså nogle fine ting i får 'byttet'.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er meget sjovt med pakkeleg : )

      Slet
  2. Hej Anna, håber du kommer i gang med et monster :-) Og du siger bare til, hvis du har brug for hjælp undervejs ;-)

    Glade hilsner Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må lige prøve at tyde din opskrift når jeg engang får lidt fred fra ham sønnen!
      Tak for gaven : )

      Slet