torsdag den 14. juni 2012

En hund

 Jeg nævnte tidligere et andet nålefilts projekt og det var såmænd bare denne lille hund.
Jeg ejer den ikke længere da den er flyttet hjem til Lena, men jeg har taget lidt billeder undervejs.


Her først et billede af den færdige hund. 



Her er hovedet og kroppen, som skal sættes sammen.




Så er halsen på plads og benene er på vej. 


Nu mangler bare halen. 


Halen er på plads og der er kommet farve på hunden. 


Øjne og nogle dejlige trætte øjenlåg. 


Et hjerte på hoften.


Og så er den ellers klar til at blive pakket ind med resten af pakkelegs gaverne.


6 kommentarer:

  1. Hvor er den bare sød..! Det er skægt, jeg har længe gået og tygget på et hækleprojekt i hovedet, som er en lille gravhund..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Line. Ja det var da meget sjovt. Så glæder jeg mig til også at se din gravhund når den er færdig : )

      Slet
  2. Årh hvor er den bare fin og ret nuttet med hjertet og de skønne øjne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Liv, jeg synes også det er fint med de trætte øjne. Jeg bliver selv helt træt når jeg ser på den... : )

      Slet
  3. Nå, de hundeøjne er da ik til at stå for. Sådan en gad jeg godt eje, den er super flot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det kan da være jeg skal lave nogle flere så : )

      Slet