onsdag den 6. juni 2012

Arbejdsbordet

 Okay det er bare vores spisebord og kan genkendes på vores dejlige (pvc fri) voksdug fra helsemarie. Jeg har egentlig også et lille sybord, men med symaskine og en del rod, er der ikke meget plads. Og hvis der var, sad jeg nok ved spisebordet alligevel, for det er meget mere hyggeligt og så kan man følge med i sønnens travle gøremål.


Her er der stadig godt gang i at lave uroer. 


Jeg er nu også gået i gang med et andet nålefilt projekt. Det er stort set færdigt og jeg har taget billeder undervejs, men da det er til pakkeleg med en herinde fra blogland, venter jeg lige med at lægge dem op til hun har modtaget sin gave. 


Det hele tager sin tid, for man kan jo ikke sidde og filte hele dagen. Og sikke mange pauser når Bjørn lige skal det ene og det andet eller bare vil op på armen og sidde lidt. Heldigvis skal vi ikke nå andet end at have det skønt. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar