mandag den 7. maj 2012

6. maj in your bag


I går stod den både på mødregruppe og fødselsdag, så igen glemte jeg at tage dagens billede! Tsk tsk, men så er det jo heldigt at jeg stort set ingen læsere har. Så det skaber nok ikke den store vrede i Danmarks små stuer ; ) 


Eftermiddagen blev tilbragt sammen med tre skønne unger, deres lige så skønne mødre, hjemmebagte boller, rabarbertærte og op til flere bobles, som mor her pludselig kan se meningen med. Så er det bare surt de er så dyre.


Så stod den på aftensmad og bil-kage hos mormor, hvor vi fejrede onkels 30 års fødselsdag. Han ønskede sig (som altid) ingenting, men blev alligevel glad for den "fine" Justin Bieber kop jeg blandt andet havde købt til ham. Det ærgrede ham dog lidt at han ikke var en 15 årig pige.


Til sidst et noget kedeligt billede af hvad min taske gemmer på. Min taske er nemlig bare en pusletaske, så den står bare på bleer mv. 

Hvad er dette? Se mere her: A Photo a day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar