fredag den 25. maj 2012

25. maj 1.020,20

Dagens emne er et tal. Det er et noget højt tal jeg har "valgt" og det er bestemt ikke noget jeg er glad for eller stolt af, for det er nemlig regningen jeg så fint måtte betale i går da jeg fik lov at bruge min aften hos vagttandlægen. 
Til gengæld var det min mors tandlæge der var på vagt, hvilket jo var meget sjovt. 
Men når man tager til vagttandlægen er det jo ikke for sjov. Hele den ene side af mit ansigt gjorde simpelthen så ondt! 
Det er heldigvis en del bedre nu, men jeg slipper ikke for en tur til min egen tandlæge også. Tør slet ikke tænkte på hvilket tal jeg får ud af det! 


Hvad er dette? Se mere her: A Photo a day

2 kommentarer:

  1. Oh My - sikke da et gyseligt højt tal, når det står på en regning! Håber du er i bedring!

    SvarSlet
  2. Tak Liv : ) Ja det er godt nok ikke kønt at se på!

    SvarSlet