tirsdag den 22. maj 2012

22. maj tattoos

 Altså dagens emne hedder "what I wore", men mit tøj er rimelig kedeligt og tatoveringer er vel også noget man har på (man kan bare ikke rigtig tage dem af igen), så nu kommer der et par gamle billeder af nogle af mine tattoos.


Her er min Jack Kerouac tattoo mad to live lavet af Chriss DettmerConspiracy inc i Kbh.
Billedet er fra Belfast, Irland. 


Her er min Bob Dylan tattoo, lavet i Belfast. Dette billede er fra mit bryllup taget af Emil Vincentz


Min Woody Guthrie tattoo This Machine kills Fascists er også lavet på Conspiracy inc og min Dylan Thomas Do not go gentle into that good night, rage rage against the dying of the light lavet i Saintes, Frankrig.


Tramp tattoen er lavet hos Angel tattoo i Nice, hvor jeg begyndte min vandring gennem Frankrig.


Så har jeg også selv lavet nogle, bare for at øve mig. De er ikke så gode, for jeg aner ikke hvad jeg laver... 

Det var nogle af mine tatoveringer i stedet for tøj. 
Hvad er dette? Se mere her: A Photo a day


Ingen kommentarer:

Send en kommentar