mandag den 21. maj 2012

21. maj noget hjemmelavet



Det er altså bænken, ikke Bjørn, jeg viser frem, selvom at Bjørn nu også er hjemmelavet. Jeg har netop lavet den (altså bænken) færdigt i dag. Den mangler bare stof. Det er meningen der skal hænge silke ned på bagsiden både på denne og "borgen" (se nedereste billeder), men det ved jeg ikke lige hvornår jeg kommer til. 


Jeg fik endelig skruet det hele sammen i dag mens Bjørn sov. Mit "værksted" er vores noget lille køkken, så det kan godt blive noget trangt, især da jeg lige syntes at jeg skulle bage boller og pizza  på samme tid. 


Nu er den heldigvis færdig. Det har taget sin tid, da slibning, maling og lakering jo ikke er noget man gør oven i hovedet på sådan en lille søn. 



Han er glad for den (sådan ser hans ben ud når han er glad) og så er jeg glad. 


Pingvinerne her er også hjemmelavede, men det var mens sønnen boede inde i maven at jeg lavede dem. Syntes bare lige de passede til at stå på bænken. 



Den mindste er en rangle...



Og her er borgen som har været færdig i et stykke tid. 

Hvad er dette? Se mere her: A Photo a day


4 kommentarer:

  1. Hold nu op det er nogle seje ting du har lavet. Både bænk, borg, pingviner - og ikke mindst Bjørn ;-)
    Godt gået!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha tak, Bjørn er det fineste jeg har lavet, syns jeg ; )

      Slet
  2. Waaoouu, hvor er det bare imponerende! Og ja, det bedste hjemmelavede 'produkt' er nu engang børnene :)) God tirsdag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, hvor er du sød. God tirsdag til dig også : )

      Slet