søndag den 13. maj 2012

12. & 13. maj mad, træer og legetøj

Vi har en syg Bjørneunge herhjemme der sidder på armen hele dagen og ligger i smørhullet om natten (eller ovenpå mor) og holder os vågne. 
Og nu er mor her også begyndt at blive syg. Dog ikke så syg at jeg ikke kan drikke kaffe i stedet for te og sidde foran den varme computerskærm i stedet for at ligge i sengen. 
Men det betyder alligvel at de der indlæg halter lidt, så her kommer lige igen to sammen og lidt legetøj oveni. 


Pizza in the making. 


Pizza in the baking : ) 


Små boller til sønnen. 


Muffin shaped boller til de der voksne.


Og æblegrød til sønnen.


Manden kom med blomster og chokolade allerede fredag, fordi han mente at butikkerne ville være lukket søndag... 
Så vi har fejret lidt mors dag = spist chokolade.


Rimelig cool chokolade.


Og til legetøjet:


Bjørn fik 3 fine dyr med posten. 


Som er sjove at vælte og kaste med...


De er fra Ko og ko som holder helt vildt udsalg.


Dyrene er lidt klodsede, men også ret søde. Og så er de øko.



Og til sidst toppen af et træ og noget dejlig himmel.


Hvad er dette? Se mere her: A Photo a day






4 kommentarer:

  1. Skønne billeder
    - god bedring til jer.

    SvarSlet
  2. Rigtig god bedring. Øv at I er syge, men dejligt at det trods alt ikke er værre end at du kan computerhygge.

    Jeg læste dit vandreindlæg og der gik en hel isning gennem mig. Å hvor ville jeg gerne have gjort det med mine unger, men der har jeg helt sikket været for doven og hele tiden haft for travlt med andre ting. Respekt til dig (og fedt billed det med vandrestøvlerne og skriften på benet). Jeg melder mig lige som fast læser så jeg kan følge med i det med vandringen.

    Endnu engang god bedring.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marina, tusind tak for din søde kommentar. Jeg glæder mig også rigtig meget til at få sønnen med ud og opleve naturen og verden! Det er skønt at være ude og vandre alene, men at opleve det sammen med sit barn, må jo være fantastisk (og besværligt og hårdt).
      Forhåbentligt er vi snart friske nok til at komme ud og træne rundt om mosen igen : )

      Slet