onsdag den 25. april 2012

Når Bjørnen sover

Det er om at være kreativ når der er tid til det. Det er der oftes når Bjørnen sover.

Det er stadig lidt svært at se hvad det skal være, men på de sidste billeder kan man i hvert fald se at det er en slags fugle (håber jeg). 
De der kreative projekter tager ofte laaang tid hjemme hos os, især når der skal saves og slibes, for så skal det være mens Bjørn sover og det gør han ikke så ofte... 
Det er egentlig skærme til foran Bjørns seng jeg har kastet mig ud i, men udover at skulle være skærme, er de også et bord og en bænk. Bordet (med hylder) er formet som en borg. Der er nogle billeder i tidligere indlæg hvor Bjørn leger ved den. Den mangler stadig lidt arbejde og når den er helt færdig kommer der et ordenligt billede. 
Og så er jeg ellers gået i gang med bænken, der er formet som nogle skøre fulge. Lige nu er jeg i gang med at male dem, så skal de sættes sammen og lakeres. Og til begge, skal jeg have syet silke som skal hænge ned på bagsiden og derved skærme for Bjørns seng, som står lidt for åbent inde i stuen lige nu. 

Jeg har taget lidt billeder undervejs: 











Fortsættelse følger når Bjørn har sovet et par gange mere : ) 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar